Alkoi kolmas luokkaa, olin intoa täynnä. Nyt varmasti kiusaaminen loppuisi, kun luomikin oli lähtenyt. Kaikki kuitenkin jatkui, tällä kertaa vain olin liian lihava tai liian pitkä. Monet ovat kärsineet lyhyydestään, mutta minä kärsin siitä että olin, ja olen aina ollut pitkä. Olin jo pienenä pidempi, mitä pojat ja nykyäänkin olen yleensä pidempi mitä muut.
Olin myöskin jo tuolloin hieman pulska. Kiusaamiseen alkoivat osallistua myös osallistua luokan tytöt, ja välillä tunsin olevani todella yksin. Kun muut leikkivät välitunnilla pihalla, minä jäin seisomaan yksin portaille katsomaan muita. Opettajat harvoin huomasivat asiaa, tai sitten eivät vain maininneet asiasta. Kolmannella luokalla aloitin myös soittamaan huilua, mutta jonka soittamisen lopetin parissa vuodessa koska sain kuulla siitäkin..